onsdag 1 januari 2014

Favoriter 2013

Jag lägger väl ut mina favoriter från 2013 även om det inte blir fler än 8 st. Jag scrappade inte mer än ca 30 LOs under 2013. Det är en enorm skillnad från vad jag scrappat innan då jag har legat på mellan 150-250 LOs per år tidigare. Jag vet inte om scraplusten kommer tillbaka och ibland vill jag bara sälja av allt jag har och göra något annat med mitt scraprum men samtidigt längtar jag efter den nästan besatthet jag hade förut och hoppas på att lusten kommer tillbaka så grejerna får nog vara kvar. Jag ska i alla fall på Stockholm City Scrap i vår och får väl se om det kan vara en trigger till att komma igång. Här kommer i alla fall mina 8 favoriter, utan inbördes ordning. 








Om ni är nyfikna på mina tidigare favoriter så kan ni hitta dem på länkarna nedan. 


Hoppas att ni haft ett underbart år och att ni får ett underbart 2014! 
Marie

1 kommentar:

Aase sa...

Den där känslan att man inte producerat som förr om åren känner jag igen. Jag hade tre LO i min LO-mapp på datorn, lite skum känsla :) Men jag har ju gjort så mycket annat kreativt, jag tror att det kommer och går den där lusten att scrappa! Ge det en chans, pressa dig inte. Det vore synd att missa en scrappare som dig. Jag gillar din fina rena färg glada stil!! Ta hand om dig

Kram Aase

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...