lördag 29 december 2012

Favoriter 2012

Tar en paus i mitt bloggpausande för att visa mina scrapfavoriter från år 2012. Det blev totalt 10 alster med några kort. Sedan jag startade scrappa så har jag inte scrappat så lite som nu i år totalt har det bara blivit 69 LOs (plus några till som jag inte fotat än..) och tidigare år mellan 150-200 LOs. Jag har nog gjort några fler kort i år än tidigare men det är nog bara något enstaka.
Här kommer i alla fall de alster jag är mest nöjd med från 2012 utan inbördes ordning, vilka tycker ni om och varför?
Börjar med korten...











Om ni har lust att spana in tidigare år kan ni klicka på länkarna nedan.

Favoriter 2011
Favoriter 2010
Favoriter 2009
Favoriter 2008
Favoriter 2007

Jag har scrappat några LOs som jag inte visat upp, så vem vet...kanske jag uppdaterar snart igen :)

Ha ett riktigt underbart Gott Nytt År!!!
/Marie


8 kommentarer:

Aase sa...

Åh vilka fina alster du visar upp!!

Du har visst hamnat i samma svacka jag själv varit i. Jag har inte gjort så lite LO som iårsedan jag började 2006. Hade några enstaka att välja på ;)

Men det kommer.... Jag vet! Både för dig och mig!

Ha ett fint slut på året!

Kram Aase

Joyful by Joona sa...

Min absoluta favorit av de här är layouten med Smilla och texten love this photo. Tycker hela layouten är GRYM på alla sätt och vis, både i upplägg, färger och foto!

Umenorskan sa...

Superfina alster !! Min favorit är layouten längst ner.

Roligt att titta på dina gamla favvisar också.

Kajsa sa...

åh.. så fina alster.. det första kortet var så fint och Lo´n love this photo var min favorit bland dina LO.. men alla var så fina.. är här ibland å kikar men är dålig på att kommentera..=)
ha det gott

Cattis sa...

Tack för kommentaren i min blogg! =) Det är ju så kul att se allas favoriter! och så får man massor av inspiration!

Dina alster är ju så härliga och inspirerande...Vilken jag gillar bäst av dessa..hmmm...Gillar färgerna i väntan på tomten...Och den nedersta är ju så härligt kreativ med massor av saker att titta på om och om igen!

God fortsättning!

Kram!

MezzaNotte sa...

Oh, så många fina alster du gjort. Du är en riktig inspirationskälla! Gillar verkligen den nedersta, just för att den är så lekfull! Kika gärna in på min tio i topp.

Ha ett riktigt härligt gott nytt år! kRam Katja

http://mezzanotteskapar.blogspot.se/2012/12/mina-favoriter-lo-2012.html?m=1

Jonna sa...

Väntan på tomten är min favorit-favorit, men de är fina allihop dina alster! Önskar dig ett gott nytt år! Kram! ♥

Hanna-Marie sa...

ååå så fina los! ja korten åxå såklart :-D å "Love this photo" eller vad man ska kalla den är verkligen min favorit bland dina udner 2012 :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...