lördag 31 december 2011

Favoriter 2011

Jag gör som många andra och som jag gjort i några år nu och lägger in mina favoriter från 2011. Jag har valt ut 13 av de LOs jag gjort.
I år har jag gjort ungefär 150 LOs och det är samma antal som förra året. Däremot har jag rent allmänt inte varit så nöjd med det jag gjort. Det har flera gånger känts som att jag inte riktigt är på G.
Jag har under året nästan inte alls tävlat och tävlingar triggar mig inte som förut. Därför är jag så otroligt glad över mina uppdrag, de "tvingar" mig att scrappa och det får mig att hålla igång scrappandet och när jag nu tittar tillbaka har jag gjort en del jag blivit nöjd över ändå. Här kommer i alla fall mina favoriter från året och de är helt utan någon rangordning. Vilken gillar du bäst?

wonderful faces

skissv13 en höstdag

teknikutmaning v31

skiss v51

buketten

mirror mirror

cute as a button

sommartjej

glupsk

laugh

splash

fullfart

du och jag

Favoriterna 2010 hittar du HÄR
Favoriterna 2009 hittar du HÄR
Favoriterna 2008 hittar du HÄR
och favoriterna 2007 hittar du HÄR.

Och snälla...ha överseende för 2007...jag var helt nybörjare då! Fast det är också lite spännande att se just dem för jag gjorde mycket mer egna dekorationer då. Jag har ju inte alls så mycket grejer som jag har nu.

Nu vill jag passa på att önska alla ett riktigt Gott Nytt År och ni...lova inte mer än vad ni kan hålla..ok?

Kram på er och hörs nästa år!

Marie/MissMian






14 kommentarer:

Maja/eyovine sa...

Fantastiskt många fina. Du vet att jag är ett fan av ditt skaande... men jag har lämnat dåligt med kommentarer detta år som gått. Det var himlans svårt att välja en favorit.... å det kunde jag heller inte, utan det blev två =) Cute as botton och En höstdag i parken.

Gott nytt år till dig och din familj!

Kramiz Maja

Aase sa...

Många fina och svårt att säga vilken som är finast...men gillar den första väldigt mycket, gillar att det är många foton på :)

Hoppas du får en fin nyårsafton och en fin början på det nya året!!

Kram Aase

Linda sa...

Helt underbara allihop!! Favoriterna blev den översta och mirror.

Kramar

Sandra sa...

Massor med fint, jag gillar ju alltid dina läckra alster! Men favoriterna är ändå Höstdag i parken och Cute as a button.

Gott nytt år!

Puman78 sa...

Hmm, Jätte svårt alla är ju super fina. Men ska jag välja en blir det nogCut as a Botton :)

Kul att du har med Fullfart, den liftade jag i somras http://pumanscrappar.blogspot.com/2011/07/jag-har-antligen-fatt-skapat-jag-har.html

Gott Nytt År!

Hanna-Marie sa...

jättefina! "en höstdag i parken" och "cute as a button" är nog mina två favvisar :-)

Carina Lindholm sa...

helt underbara allihopa!! en höstdag är min favorit bara för att det är moln och sol på den..;) gott nytt år<3

Lilla07an sa...

Cute as a button är min favorit. Men alla är jättefina!

LillBlomman sa...

Men du är galen? 150 stycken!! Jag gillar Cute asa button bäst! Fantastisk! Kram och Gott Nytt År!

hannahoj sa...

Vilken underbar topp-lista :) Tycker att du ska vara mer än nöjd med dina LOs för de är helt underbara!

hellenbell sa...

men marie, att välja en är nästan omöjligt, men måste jag blir det cute as a button, den är magisk!
men listan i sig är väldigt fin!

webmosterhelene sa...

De är sååååå såååååå fina!! Jag måste ju välja en, eller hur?!! Då blir det nog Mirror mirror.... Kram

Rimna sa...

Tack för din fina kommentar under inlägget om min favoritlista!

Vilka underbara alster du listat, min favorit är - Full fart!
Gott nytt år!

Cattis sa...

WOW!!!! Vad härligt och inspirerande att se!!! Kan inte välja uten favorit! Mina ligger också ute nu..lite senare än vanligt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...