tisdag 28 december 2010

Mina favorit LOs 2010

Ja då var det dags att summera mitt scrapår. Det märks att jag inte har scrappat alls lika mycket som förra året och året innan. Min inspiration har under året som gått varit som en berg- och dalbana. Förra året scrappade jag runt 250 LOs och i år är det i dagsläget runt 150 LOs. MEN året har ändå varit händelserikt på scrapfronten. Dels blev jag två i scrapmästartävlingen och det känner jag mig verkligen glad och stolt över!
Sedanhar jag varit på två scrapträffar i Örebro och två i Linköping och dessutom så har jag varit på två DT-träffar på Stellas. Så det har abslout inte varit ett helt händelsefattigt scrapår. Här kommer mina scrapfavoritet från året och jag vet att det inte är tio som de flesta väljer ut. Jag har inte valt ut fler för att jag anser mig vara bättre än någon annan på något sätt utan det är bara för att just dessa LOs har lite extra värde för mig. De kommer inte i någon speciell ordning. Vilken gillar ni bäst?
Psssst...om ni är nyfikna på mina favoriter 2009 kan ni ju klicka HÄR!





























17 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Wow så många favoriter jag fick! Älskar verkligen din scrapstil :-)

Gott nytt önskar jag dig och hoppas på att få inspireras lika mycket under 2011!

carina sa...

sååå fina allihopa! du har verkligen en egen fantstisk scrapstil.
Jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi träffas igen, massor av kramar och gott nytt år♥

Morfen sa...

Det är fantastiskt många fina layouter och den där med paraplyet gillar jag lite extra. Har gjort en lista själv över årets favoriter: http://morfen.blogg.se/2010/december/10-favoriter-2010.html Kika gärna! Kram & Gott Nytt Scrapår! :D

Linda sa...

Sååå fina!!! :) Kram

Aase sa...

Jätte fina Layoter allihopa, läckra i färge, upplägg mm- Många av dem är mina favoriter också!
Ha en Gott Nytt År!! Kram Aase

Maja/eyovine sa...

Fantastiska allihopa! Du är så bra på färgsprak =) Men min favorit är den första "älskar dig i ur och skur" för att titeln är så finurlig fotot underbart och hela kompositionen perfekt =)

Kramiz Maja

Nick sa...

Så fina. Min favorit är verkligen Älskar dig i ur & skur. Vilken fin titel tillsammans med kortet.
Gott nytt År.

Monika sa...

Å de är ju gudomliga varenda en men jag föll lite extra för ert bröllopsfoto!

Jessica Fors sa...

wow vad mycke inspiration man fick nu! :) Superfint alltihop! :)

AnnaB sa...

Superduperfina allihopa...!!!!

A'laEmmeli sa...

Helt fantastiska allihop! Åååh va snygga! Så kul att se allas favoriter och så mycket inspiration man får! ♥ Emmeli

pysselpetra sa...

Underbara ! Min favorit är den första - fantastisk!

ElinÅ sa...

Åhh så många fina! Jag kan verkligen inte välja ut någon favorit, det är så många snygga!!! Du inspirerar!

LillBlomman sa...

OMG!!!!! Gillar alla och du är helt fantastisk!!!! Önskar dig ett Gott Nytt År!!!

Mette sa...

Så himla fina allihop!!!! Du är ju bara så himla bra!!!!

Ellison sa...

Oj oj vilka underbara layouter! Min favorit blev nog nr 3 uppifrån! Och 150 layouter...det var inte dåligt med tanke på mina 15 :)

Cattis sa...

WOW!!Underbara och så kreativa och inspirerande!!! Du är så himla bra!! =)

Kram/Cattis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...