tisdag 29 december 2009

Mina 12 favoriter

Japp, jag gör inte som alla andra. Jag har valt ut 12 favorit LOs från 2009 istället för 10. Helt enkelt för att jag inte ville välja bort någon. Jag gillar dem allihop av olika anledningar :) Min största favorit är i alla fall den översta men annars har jag ingen rangordning på dem.
Skulle någon vara nyfiken på hur jag har utvecklats under de två och ett halvt år jag har hållt på kan man ju kika in på mina favoriter 2008 och från 2007.
Haha..ni får ha lite överseende för LOsen 2007...jag började ju scrappa augusti det året :)

14 kommentarer:

CillaT sa...

Hela bunten är alldeles underbara=) Älskar dina färgrika och glada alster! Och så är jag imponerad över hur du kan få så harmoniska layouter trots all färg och dekosar!

Gott Nytt 2010

Sandra sa...

Ja, du har verkligen utvecklats även om de från 2007 inte är något att skämmas över... Jag älskar dina färgstarka LOs och underbara foton, och jag blir lite sugen på att lifta några av dem! Om jag inte minns fel så är Liten sessa från Linköpingsscrappen, den var min favorit i den kategorin.

Mahlin78 sa...

Underbara layouter!

Eyovine sa...

Du är verkligen så bra på att mixa färger och mönstrade papper. Alla dina layouter blir man glad av =)

Gott nytt år =)

Kramiz Maja

Marie sa...

wow så mycket fint du gjort under året!

wilanand sa...

Oj så mycket härligt att se på. Visst har du utvecklats mycket sen 2007 men jag tycker du var grymt duktig redan då! Väldigt inspirerande! Gott Nytt År! vi kommer och dräggar hos er imorgon!

LillBlomman sa...

Helt underbara allihopa vännen! Kikar in och tackar för all inspiration du delat med dig av unde året! Gott slut! Kramar!

ScrapMyran sa...

Jättevackra layoter allihopa! Jag tycker verkligen inte att du behöver skämmas för alstren från 2007, vilken begåvning trots att du var nybörjare! Tack för att du delar med dig av all färgrikedom och Gott Nytt År!!

Cath. sa...

Jag blir så glad när jag ser din LOer, såå vackra och så färgrika.
Vill önska dig ett gott nytt år! KRAM!

Miss Goldie sa...

Jag älskar verkligen din färgglada och spralliga scrapstil. Alla LO:s är helt fantastiska men om jag ska välja några favvisar blir det nog Underbar och Alltid glad. Gott nytt år på dig!

citronlime sa...

Förstår att det inte är det lättaste att välja. Vilka underbara layouter! :)

Linda sa...

De är verkligen underbara allihop!!
Gott nytt år! Kramar

Cattis sa...

Ja, jag vågade inte ta fler än 10, men då ska man ju inte kalla den 10 i topp lista..skulle skrivit mina favvisar 2009 istället..hmmmm..fniss.
Men dina är helt Underbara och härliga! Du inspirerar mig massor!
Kramelikram!

Tessalonikas sa...

Helt underbara layouter, farfars bilar gillar jag lite extra, helt underbar LO!!
Gott nytt scrappår till dig:)
Kram kram Tessan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...