torsdag 1 januari 2009

Gott Nytt År!!

1 januari 2009 och man kan inte låta bli att undra vad som kommer hända under året. När det gäller Smilla kommer det hända massor! Hon kommer förhoppningsvis bli torr, sluta med napp och börja prata mer och mer.

Med mig själv då?

Jag har en del tankar och funderingar vilka mål jag har för året men jag vill inte dela dem med någon annan för om det blir ett nyårslöfte blir det bara fel och med all säkerhet kommer det att brytas. Nej, jag har satt upp ett antal mål för mig själv under året och de handlar bara om mig så de stannar hos mig :)

Jag kommer nog inte att kunna vara lika kreativ detta år som jag var 2008. Jag gjorde 277 layouter under 2008 och några kort. Då får man inte glömma att jag var helt mammaledig till mars och under hela våren jobbade jag bara 80 %. Nu under hösten har inte orken funnits på samma sätt och det blir inte alls lika mycket scrappat. Jag ska i alla fall under året att fokusera på att få kvalitet i de layouter jag gör för även om jag gjorde måånga förra året så innebär det långt ifrån att jag är nöjd med alla. Trots det har jag hoppat på det här med att välja ut mina tio favoritlayouter under 2008 och det var faktiskt ganska svårt.
Svårast är det tycker jag att välja bort layouter som man har lagt ner massor av känsla i och layouter som har betytt mycket för mig av andra orsaker.
Men tillslut valde jag dessa tio...och jag säger som de flesta andra, om jag skulle välja i morgon så skulle det kanske bli helt andra!

6 kommentarer:

Eyovine sa...

Underbara allihopa å du kan verkligen konsten att variera dig i färg och form och stil. Du är så duktig! Så inspirerande att kiak in hos dig... (fattar bara inte att det tog sån tid innan jag hitade hit =D)... min favvo är iaf av med mössan... kan bero på att jag just nu är helsåld på färg, men fotona är också helt underbara.

Cattis sa...

WOW! Och vad svårt! Alla är så läckra...Men jag tror min favorit är "av med mössan" Härliga foton och så färgglad!

Mahlin sa...

Gott nytt år söta du! Guuu vad jag längtar till mars så jag får scrappa med dig för tusan vilken inspiration du ger! Heja!
Undebara LO´s.. just a girl är en sån underbar färgklick och din shabby lo är ju bara.. makalös.. och fotot på smilla som sliter av sig mössan.. hihi.. så härligt! En strålande sammanfattning av året!

Sanna F sa...

Super härliga layouter allihop!!!!!
Kram o gott nytt år!!!

ScräpEmma sa...

Tio helt underbara layouter!!! Och det finns ju hur många fler som helst.... Jag har svårt att välja en favorit bland dessa, men om jag "måste" så...hm...blir det nog..."Just a girl?"

God fortsättning på det nya året!!!

teres sa...

Tio fantastiska layouter, wow!

Önskar dig en god fortsättning :)
/teres

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...